Tuesday, April 8, 2008

Kniiiiiip!

Tro det eller ej, men efter mammas övertalningsförmåga bokstavligen släpade jag mig iväg till min nya prövning; body pump. Jag fixade det och det var till och med ganska kul. Det känns riktigt bra att ha kommit igång med att träna musklerna! Nästa gång kan jag definitivt lägga på något kilo på stången, jag var nog lite mesig idag. Trots att benen var sega och skakade en aning gav jag mig på mitt favoritpass aerobics direkt efter. Och ja, utan någon tanke på hur jag ska kunna röra mig imorgon... Dessutom fick jag cred från ledaren om att jag är duktig när vi sågs vid vattnet efter aerobicses slut. Åh, så roligt det är att få beröm! Men inga fler dubbelpass för mig, jag lär få större utdelning av att gå på passen olika dagar, that's for sure. Dessutom vill jag gärna kunna röra mig dagarna efter träning.

No comments: