Wednesday, April 30, 2008

Volkswagen beetle möter robot

Det går undan just nu! Förutom frukostmöte, jobblunch och lite annat smått och gott däremellan har jag varit en vända i Kungens Kurva och handlat en ny dammsugare - helt påsfri! Även om den ser ut som en blandning av Volkswagen Beetle och en robot så tror jag starkt på den.

Den snabbaste vändningen på IKEA genom världshistorien vann jag också idag, det tog mig 15 minuter att leta upp, bära och betala fem stycken Järpen svartbruna hyllor och konsoler. De ska sitta i rad ovanför diskbänken, gärna högt upp på väggen så man utnyttjar och märker den fina takhöjden. Nu ska jag spurta vidare till Systembolaget, precis som resten av Stockholms hårt arbetande invånare (läs: möjligtvis har jag fått mitt vin och min öl innan de stänger klockan 20 ikväll).

No comments: