Sunday, December 7, 2008

Sunday bloody Sunday

Idag blev jag nerkräkt av en bebis. Eftersom det är den finaste bebis jag känner gjorde det absolut ingenting. Dessutom hade jag fem små koppar glögg i magen, så lite kräk var mig totales egal. Annars har jag mest skrivit julklappslistor, druckit en liten hoegaarden på puben med vänner, lagat wok och tysk rödkålsrätt med nejlikor (inte för att ätas ihop - gud förbjude - men rödkål fanns med i båda rätterna), blivit bjuden både på godsaker och bebislukt på glöggbjudning och tacos hos M nu ikväll.

Om jag kollar min kalender under veckan som kommer får jag hjärtsnörp. Jobbet dödar mig i mängd projekt och händelser, därutöver är det coachmöte imorgon kväll, glöggbjudning (hemma hos mig!) på tisdag, P fyller 30 på onsdag vilket nog ska firas den kvällen, torsdag lunch till fredag lunch är jag på konferens och sedan... kommer äntligen helgen igen, puh. Som tur är är inte den planerad i detalj. Jag måste försöka hinna med träning under lunchen någon dag, därmed basta.

No comments: