Friday, December 5, 2008

Det blev inte som jag hade tänkt mig - del II

Tröttheten hänger kvar, magen är rundare än vanligt och jag har smågråtit två gånger idag. Fan, borde göra något åt PMS:en på riktigt. It's killing me. Men jag har levererat på jobbet idag, känns bra. Blev försenad till ytterligare en träning som alltså fick ställas in. Imorgon måste, måste, måste jag.

Kvällens mat: En köttbit med grönsaker, några bitar ost och ett/två glas rödvin.
Kvällens projekt: Hänga upp två julstjärnor.
Kvällens TV: Idol och eventuellt Malcolm X.
Kvällens tankar: Att jag gillar P och att det går bra för oss nu. Parmiddag, föräldraträff och annat. Han fyller 30 nästa vecka och jag funderar på present. Det verkar som om han vill göra något med mig den vardagskvällen. Jag har dyr förköpt dans att gå på, men borde nog omprioritera... Visst borde jag? Eller kan man tänka sig bakelse på stan med honom på onsdagen och sedan helkväll på fredagen? Help!
Kvällens skönaste: En varm dusch med massa insmörjning för att stalka bort alla torra fläckar som finns. Blä. Och när vinet börjar verka.
Kvällen in totales: Softish.

2 comments:

Anonymous said...

Jag hade nog prioriterat killen, men mest för att jag är nykär tror jag :)

Anna said...

Ohlala Hanna - vad kul! :) En bra sak med att vara xxx i en blogg är ju att man kan vräka ur sig hemliga kärlekgrejer och annat, annars verkar det mest vara nackdelar med att vara xxx... Menar bara att jag fattar varför du inte skriver om sådana lovely saker. Jo, det får nog bli firande på onsdag, thaimiddag (som han vill ha) och kanske stand-up på Norra Brunn. Tycker man om någon så gör man, skit samma om det är onsdag eller lördag man får fira liksom.