Sunday, December 21, 2008

Socialt handikappad?

Jag har bangat typ tre eller fyra fester och glöggbjudningar de senaste veckorna. Jag har egentligen inte någon bra ursäkt till varför jag inte går, jag har bara inte haft lust. Jag är en otacksam jävel egentligen, jag vill ju inte direkt att inbjudningarna slutar att komma. Det är i och för sig bra för mig att öva mig i konsten att inte göra alla saker, framförallt det som jag inte känner för, men någon gräns finns det väl? Den gränsen borde vara nådd nu.

M och P och M&J är typ de enda jag vill och orkar umgås med. Och det är klart man ska vårda relationerna till sina nära nära och kära, så det gör jag nu. Så istället för att stressa iväg till ännu en glöggbjudning så kommer M hit på middag ikväll igen. Mysigt! Vi ska dricka lite glögg, äta cambozola till pepparkakor och en middag bestående av grillad biff, broccolisallad och haricot vertes med ingefärssmör.

No comments: