Sunday, May 11, 2008

Sjukt kul and bizarre

Jag har haft den roligaste kvällen på mycket, mycket länge ikväll. Tänk fint festställe i Stockholm, tänk glada och nära vänner utklädda till kul tema, med roliga tal och sånger, tänk god buffé och tänk dans och karaoke hela natten, tills dess att fötter, kropp och huvud sade nej - time to go home. Väl hemma, utanför porten, träffar jag på Pernilla Wahlgrens gamla kille och hans kompis från Tanzania som jiddrar om hur snygg jag är (trots slickad svettig kattfrilla eftersom peruken har tagits av). Givetvis beror det på min coola black mama panther stil. Han tycker jag ska slå min kille som är hemma och låter mig springa lös (ska fundera på det). Han gör konstiga ljud med näsan, och jag frågar om han har snortat, såklart har han det. Såklart tackar jag nej till detsamma, men han bjuder på cigg och ger mig ett paket att ta med upp till lägenheten. Det är den mest bisarra avslutningen på en av de roligaste kvällarna på mycket, mycket länge.

No comments: