Sunday, May 25, 2008

Bra på mycket, men inte...

...teknik, har suttit över en timme nu och försökt få mikrofonen på datorn att förstå att den ska spela in min röst när jag pratar, men det gör den inte. Solen skiner och jag vill göra andra saker. Behöver hjälp.

...att känna att jag inte har något att göra på helger, det gör att jag känner mig oerhört ensaaaaaaaaam. Men alla sover ruset av sig, är på dop, eller umgås med sina lovers i parker. Och min love verkar vilja ha en kompis- och plugghelg utan mig som parksällskap. Blä. Det var jag tvungen att gråta över igår kväll.

Okej Anna, time to shape up! Nu stänger jag av TV:n och hemska Talang, öppnar upp mina stora fina fönster, sätter på cool M.I.A musik, sorterar smutstvätt, planerar packning inför jobbresa, filar och målar naglarna, ringer mamma och pratar lite om scarfen jag skickade till henne, dricker vatten och slutar tycka synd om mig själv.

No comments: