Wednesday, May 21, 2008

Mardröm...

Dröm: P ville inte riktigt planeras att träffas, han umgicks med sin tjejkompis istället (de var såhär tajta - håller ihop pekfinger och långfinger) och de liksom förstod varandra på ett djupare plan. Jag var needy och typ hängde på honom, med henne i närheten, (det var sol och bad där vi var) och han skuffade undan mig lite, samtidigt som han var gullig och kallade mig fina saker. Hon log menande mot honom och han var lite cool James Dean.

Verklighet: Jag ringde honom när jag gick och lade mig igår, men han svarade inte. Han ringde tillbaka en kvart senare, hans kompisar hade varit där och hade precis åkt hem. Vi pratade på, men hade egentligen inte så mycket att säga varandra.

Slutsats: Jag måste nog close the deal. Är vi ihop på riktigt eller inte? Å andra sidan vill jag bjuda med honom på midsommar (HUGE thing i min vänskapskrets) och om jag får honom med mig är jag ett steg närmare att close the deal utan att close the deal. Om jag försöker close the deal innan dess kanske jag bara loose the deal?

No comments: