Sunday, May 25, 2008

Idag blev det inget skrivande på uppsatsen, hungern gjorde sig påmind, tvättiden krånglade lite, E och farmor ringde och så vips var klockan så pass mycket att det var dags att skicka in mitt nya uppsats-schema till coachen så att disciplinen ska upprätthållas. Intressant att jag prioriterar att skriva ett nytt schema som definierar när och vad jag ska skriva istället för att hålla mig till det jag skulle göra idag enligt schemat...hahaha, stor humor. Slapp, slappare, slappast, men trots det en fascist vad gäller planering och organisering och listor. That's me.

Okej, ner till tvättstugan. På väg upp förra gången mötte jag några grannar och snackade lite om vårt nästa projekt; balkonger. Dessutom diskuterade de ordföranden i föreningen som tydligen är kråååånglig.

No comments: