Sunday, March 1, 2009

Snabb och kort barrunda på Söder

Halsen river på ett otäckt sätt och jag är redan hemma efter en iskall kväll på stan med vin-stopp på Eken och Ljunggren i Brunogallerian på Götgatan. Nu dricker jag rött chai-te med både citron och honung och har ätit 75 gram mörk choklad med ingefärssmak. Sämre kan man säkert ha det, men jag får inte direkt några glädjekänslor i min kropp när jag tänker på och känner den svullna och rivande halsen. Jag vill ha full ork och energi för allt jobb! Och så vill jag ju träna! Jag har precis kommit in i ett skönt flow med träningen och ville avancera nästa vecka med ett extra styrkepass, men nu får vi se hur det blir med den saken. Löshåret, kläderna och ansiktet är av igen - nu går jag och knyter mig i en nybäddad säng med rena lakan. Godnatt finingar.

No comments: