Wednesday, March 4, 2009

+ och - nu

- Jag låter som en man idag med min hesa förkylningsröst. Det är inte så snyggt.

- Är uppenbarligen inte frisk, var ute en sväng för att hämta hem min nya sko- och hatthylla (som var bokat till idag - mycket snyggt förresten!). Tänkte att jag skulle förbi en sväng på jobbet, men mötet var inställt och bra var det, för när jag kom hem var jag helt blööööt på ryggen av svett. Inte frisk, that's for sure. Skönt att jag kan jobba en hel del hemifrån, även om jag missar mycket.

- Är hungrig mest hela tiden, precis som vanligt i mitt PMS:iga tillstånd. Men jag undviker det mesta. Undviker. Undiker. Igår åt jag två bitar 85% mörk choklad utöver rekommenderat intag.

+ Beyoncé spelar i Globen i maj och jag och ett par vänner ska med största sannolikhet gå (igen kan tilläggas, det blir nämligen tredje gången för oss).

+ På fredag kväll ska jag och M gå till Grill och äta finmiddag, det är en del i vårt "besöka-bra-restauranger-på-fredagar-projekt". Gillar fredags- och loungekänslan som kommer fram på lite bättre restauranger en fredagskväll. Lägg därtill bra mat, bra service och nivån på helgen är satt.

+ På lördag ska vi äta lunch på Petite France på Kungsholmen. Rekommenderas!

No comments: