Thursday, March 5, 2009

Mjukis

P blev lite paff när jag helt plötsligt började lipa på grund av att han skulle åka hem. Jag med kan man lugnt säga. Vi hade missförstått varandra och han skulle åka hem för att möta upp några vänner ganska sent, istället för att sova över. Mina tårar rann över, och de ville aldrig sluta rinna. Lite sött och pinsamt på samma gång. Han sade mest det förstnämnda och menade att jag säkert var jättetrött (check), men att jag förvånade honom lite med den känsliga sidan (brukar inte riktigt agera så). Jag kan därutöver lägga till PMS och mina tårar kan helt plötsligt ses som ett inte alltför schizat beteende (intalar jag mig själv). Han gav mig massa kramar och planer om helgen, sedan åkte han. Slutet gott, allting gott?

Fina saker idag: - 0,6 kg idag (totalt -3,6 kg) och jag har lett förnöjt hela dagen. Dessutom har jag passat och klappat finaste bebisen idag (och tittat på en annan fin bebis som var sjukt söt).

Nu går jag och deckar i sängen till fantastiska "A shot of love with Tila Tequila", det mest underhållande skitprogrammet jag har sett på länge.

No comments: