Saturday, March 21, 2009

Jadajadajada

Fin och avslappnande dag helt för mig själv typ. Städning (bra för kropp och själ), hård träning med en medelpuls på drygt 170 bpm (!) (bra för kropp och själ), solning (bra för själen i alla fall och snyggt - inte bra - för kroppen), häng på Espresso House med torr sallad och stor latte (de borde hyra in mig som kock, jag är grym) och sedan fin lek med söt bebis och gött snackelisnack med bebisens mamma över ett gott glas rött vin och stoooora gröna oliver på nyöppnade Melanders vid Vasaparken. Nu är jag rosig i hyn, trött och vill egentligen bara att panen ska ringa och visa att han tänker på mig. Efter endast något sms från en gammal dejt blir gräset på andra sidan väldigt fresh, grönt och frestande. Det vill jag inte att det ska vara.

No comments: