Saturday, July 12, 2008

It's all coming back to me now

Jisses, det händer mycket när man gör slut och öppnar upp ögon, öron, telefon och MSN för sådana som varit bortkopplade ett tag.

Fyra inviter till att dricka öl/vin och ha sex (i alla fall i två fall) har kommit, bland annat från en med Sveriges i särklass snyggaste penis. Den ska jag nog tacka ja till vid lämpligt tillfälle. Jag kom ihåg att det var en person jag kände att jag kunde bli kär i om han var lite mindre cool och hård i attityden, ska bli kul att se om han är förändrad, eller fortfarande mulatt (jo, det lär han nog vara, hahaha) med stenhård attityd och koll på all musik och har svårt att skratta åt något trots att han tycker det är roligt.

En annan invit handlar om ett ex som har svårt att komma över mig. Jag har stundtals haft svårt att komma över honom as well, men han är inte alltid kommunicerbar och vi är är inte alltid synkade, det drar ner oss i skiten. Men där kan finnas något stort.

Eller är det så att jag ibland bygger historier som inte finns. It's in my head, head, head.

Klockan är 09,05, jag ska ta en espresso och en macka, byta om och dra på danceaerobics.

No comments: