Wednesday, July 2, 2008

Han bara har lagt upp korten för att jävlas med mig - han vill få mig att vilja ha honom igen

Mitt ex har lagt upp ett par bilder på facebook på sin nya flickvän och dem tillsammans. Min reaktion: Först sticker det lite i magen. Sedan tycker jag att hon är ful. Sedan snygg och smaaal med coola jeans. Men vänta!? Han har ju alltid gillar tjejer med ass! Hon har ingen, utan är smal som en sticka. Fy fan, vilket nerköp. När jag har kommit på det vill jag skriva på hans wall att hon inte har någpn rumpa och att han bara har lagt upp korten för att jävlas med mig och vill få mig till att vilja ha honom igen. Sedan känner jag för att skicka det som ett sms till honom. Landar i att det får bli ett meddelande på facebook istället. Men det blir det såklart inte. Jag gör ingenting. Men med tanke på vår konversation tidigare idag så tror jag fan att han endast har lagt upp dem för att jävlas och få mig att vilja ha honom.

- Nähä, du säger det, allt kretsar inte kring mig? säger jag.

Godnatt.

No comments: