Wednesday, July 30, 2008

Date date date

Nu börjar det vanliga livet köra igång igen. Hemma från all semester och släktsafari kavlar jag upp ärmarna och tänker fina tankar om hösten. Jag älskar hösten. Det är nystart på något sätt. Ny energi, nyköpta höstkläder, nya kurser. Slit och släng, in med det nya, ut med det gamla. Men visst, hösten är inte här än, så det gäller att få lite mer sol på huden och in i själen innan jag får börja njuta av favoritårstiden.

Anyway, redan ikväll ska J komma hem hit på hemma-hos-date, ni vet han med Sveriges i särklass snyggaste penis. Jag planerar att ha det lite stökigt hemma, rensa min you tube från töntiga låtar och bara bjuda på kallt rosé. Jag vill ju ha sex, men vill inte vara för på, så jag får väl se om det blir något eftersom han var, såvitt jag minns, ganska dålig på att något initiativ. Hoppas han har sina fina lockar på huvudet kvar.

Tudiluu så länge, kul att vara tillbaka.

No comments: