Thursday, July 31, 2008

Alla dessa frestelser

Det var en kul kväll. J är jävligt påhittig och allmänbildad, men också ganska svår att läsa. Nästan för cool liksom. Det var först när han frågade om han fick duscha som jag kände att något var på gång. Och visst, ut ur duschen trillar en chokladpojke endast iförd en vit minihandduk runt höfterna. Sedan sätter han sig i soffan nära mig och lägger armen om min nacke och börjar fingra på axeln. I was trapped. Resten får gå till min minneshistorik.

Nu ska jag laga en brakfrukost, igår åt jag bara två mackor, en fruktsmoothie och en sallad på hela dagen. Väldigt olikt mig. Det kanske kan sorteras under nervositet. Men idag ska jag börja dagen med fil, färska jordgubbar, en macka och ägg av något slag. Kaffe, kaffe, kaffe.

Jag vill träffa honom igen juh!

No comments: