Wednesday, June 25, 2008

Quick update

Lägesrapport: Jag har någon infektion i kroppen sedan några dagar tillbaka. Svullna körtlar, bautastora blåsor i munnen och ett snabbt tickande hjärta gör att jag vet att något är fel, men ingenting vill ge sig till känna. Trots detta jobbar jag såklart och letar resor cirka en timme varje dag (givetvis på kaffepauser och lunchen), mamma och jag ska slira vid Medelhavet en vecka i juli. Varje kväll är jag slut av det där i kroppen som inte ger sig till känna så då lagar jag enkel mat (läs GI-bröd med ägg, omelett eller som idag Keldas karibiska kycklingsoppa med lax och lime) och begraver mig under en filt och tittar på femte säsongen av West Wing. Gah... bästa avsnitten ever när Zoey blir kidnappad och det blir storpolitik! Zoey hjärta Charlie, de måste bli tillsammans igen, Charlie måste ju vara den bästa pojkvännen som går att hitta på denna jord. Till skillnad från P då, bah! Slut, för nu är soppan klar akut.

No comments: