Tuesday, February 26, 2008

:

  • Jag har fått dille på att gå till och från jobbet. 80 min promenad om dagen är inte illa pinkat. Men det känns redan som om jag har fått en lätt benhinneinflammation (efter tre dagar).
  • Jag har letat en klassisk fåtölj med kretongtyg på blocket och hos några stora återföräljare ett tag nu, men inte hittat någon (jo, en Carl Malmsten för dryga 20 000), men idag, på promenaden hem från jobbet gick jag förbi en återförsäljare till Burhéns. Fåtöljen Sara stod klädd med brunt fårskinn i fönstret, med ett grundpris på under 3000 pix. Jag ska definitivt botanisera vidare hos dem och kolla tyger och mäta plats bredvid soffan.
  • Jag blev nekad "önskat mys under filten med anledning av ruskväder idag med P" av P. Usch och fy, jag hade velat ha honom här hos mig ikväll.
  • Jag ska laga mat från bloggen "Om jag var din hemmafru" ikväll. Det blir små grönsaksknyten i ugn badandes i en blandning av honung, citron och chevré. Hmm, jag kanske ska lägga i några valnötter i knytet också? Till det blir det chilipepprad kycklingfilé. När jag går in på hennes receptblogg kan vilket recept som helst leda till att snålvattnet börja rinna hos mig. Kolla själv vilken effekt de har (under mina länkar)!
  • Jag MÅSTE klara 8-4 på Super Mario Bros 1 ikväll.

No comments: